سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

جی اوسو توی رینگ هست و بابت محالفت برادرش یعنی جیمی با رینز شاکیه. او میگه این مشکل رو حل خواهد کرد. همچنین جی به مصاف رینز در بکلش اشاره میکنه و مطمئن هست که رینز مقابل سزارو میبره.


به داستان رینز و برادران اوسو در اسمک قبلی مرور میشه

 

رینز همراه هیمن میاد و میگه بله ما مشکلاتی داریم که یکیش هم جیمی هست. اما به نوبت بهش میرسیم. چون اول میخوام راجب سزارو صحبت کنم. من ازش خوشم میاد و بهش احترام میزارم. میتونم بگم که سزارو یکی از بهترین کشتی گیران جهان هست.

رینز میگه اما من فراتر از یک کشتی خوب هستم. من رئیس هستم و سزارو هیچ وقت نمیتونه مثل من باشه. برای همین کسی نمیخواد که سزارو جای من رو بگیره. نه کمپانی و شبکه ی فوکس این رو نمیخواد. رینز بعدش از هیمن تعداد قهرمانی خودش و سزارو رو میپرسه و افتخارات خودش رو به رخ میکشه.

 

رینز بعدش به جی نگاه میکنه و میخواد در مورد جیمی حرف بزنه که جیمی میاد و به جی میگه من میدونم که اینجا رومن فقط حرف میزنه و جی فقط زیر دسته . او بدش از جی میخواد که رومن رو ول کنه و به جیمی ملحق بشه.

رمن میگه من هر کاری میکنم برای خاندان هست. جیمی میگه تو نمیتونی به جای همه تصمیم بگیری. رومن میگه شاید فکر میکنی سزارو رو هم نمیتونم شکست بدم. جیمی میگه نه نمیتونی. رومن میگه شاید تو بتونی.

جیمی میگه تنهایی کاره ای نیستم اما اگر جی کمکم کنه میتونم. تازه اگر من و جی قهرمان تیمی بشیم و تو هم کمربندت رو از دست بدی دیگه عددی نیستی. رینز کارهای خودش رو به رخ میکشه و میگه منم که مسئولیت اون افتخارات رو به دوش میکشم.

رومن بعدش از جیمی میخواد که اگر میخواد خودش رو ثابت کنه با سزارو مسابقه بده . سی امپانک نیوز.جیمی این چالش رو قبول میکنه.
سزارو میاد و میگه منم قبول میکنم. امشب جیمی رو میبرم و در بکلش هم کمربند رو.

 

تامینا و ناتالیا مقابل جکس و بیزلر

مصاف بری کمربند تیمی زنان

ناتالی و بیزلر بیرون رینگ هستند. ناتالیا جرمن سوپلکس میزنه. ناتالی به رینگ میاد و جکس بهش ساموان دراپ میزنه.

تامینا روی جکس اسپلش میزنه.تامینا جکس رو کاور میکنه و تمام

برنده و قهرمانان جدید تامینا و ناتالیا

 

ناتالی و تامینا بعد مسابقه گفتند که هرگز برای رسیدن به اروزها دیر نیست. اونا به هم دیگه تبریک میگند و خوشحالی در میکنند.

 

هیمن در پشت صحنه میگه که نمیدونم جیمی میتونه سزارو رو ببره یا نه اما مطمئنم که رینز میتونه یه شبه سزارو رو شکست بده.

 

کروز همراه عزیز میاد و میگه امشب شاهد بخش ویژه ای خواهیم بود. او عزیز رو دلیل برد خودش میدونه و میگه او کمکم کرد تا با بردن کمربند بین قاره ای افتخار رو به نیجریه برگردنم.

کروز میخواد برای مدت زمان طولانی قهرمان بمونه و برای تشکر از عزیز،ف بهش یک مدال اهدا میکنه.

 

بیگ ایی از صفحه ی سالن حرف میزنه و کارهای کروز رو مسخره میدونه. زین میاد و میگه عادت بیگ ایی این هست که بقیه رو مسخره کنه. زین به مراسم کروز احترا میزاره. بعدش میخواد که کروز هم بهش فرصت مسابقه برای کمربند بین قاره ای رو بده.

اوونز میاد و به زین حمله میکنه. کروز هم اوونز رو میزنه. بیگ ایی به کمک اوونز میاد. اوونز و بیگ ایی باعث میشند که کروز عزیر رینگ رو ترک بکنند.


ری مستریو مقابل زیگلر

ری میره فینیشر بزنه اما زیگلر بهش سوپر کیک میزنه. زیگلر اقدام میکنه برای کاور اما ری از طناب میگیره و کاور رد میشه. زیگلر ری رو بلند میکنه و به رینگ میکوبه. او میره برای حرکت بعدی اما ری او رو رول میکنه و تمام

برنده ریمستریو


بعد از مسابقه رود اومد ری رو بزنه اما دومنیک جلوش رو گرفت

 

سزارو در پشت صحنه میگه که من وقتی بچه بودم همه فکر میکردند که دیوانه هستم اما من به اینجا رسیدم و دارم کمربند رو میگیرم. حالا جیمی باید تصمیم بگیره که خودش باشه. یعنی او میتونه جیمی اوسو باشه نه اینکه مثل جی فقط تبدیل به پسرعموی رینز بشه. سزارو مطمئن هست که روز یکشنبه کمربند یونیورسال رو میبره و قهرمان میشه.

ری و دومنیک در پشت صحنه میگند که او در حال تاریخ سازی هستند. رود و زیگلر میان و زیگلر میگه من قبلا هم گفتم که دومینگ متعلق به اینجا نیست. رود هم میگه در بکلش ما شما رو میبریم و امشب ری شانسی برد. اونا دومنیک رو یک بچه میدونند و دمنیک میگه هر چی میخواهید بگید اما من در بکلش بچه قهرمان خواهم بود.

کول از بیانکا مصاحبه میگه تو یک ماه قهرمان بودی اما در همین یکشنبه مقابل کسی که یکسال قهرمان بوده مسابقه میدی. بیانکا میگه وقتی ادم میتونه خودش رو ثابت بکنه ترسی از کسی نداره.

بینکا میگه الان بیلی کجاست. به درگیری او و بیلی مرورمیشه. سی امپانک نیوز. بیلی از صفحه ی سالن به بیانکا میخنده. بیانکا میگه مدل موهام رو دوست داری.

بیلی میگه بعد حمله ی شریرانه ی تو در اسمک قبلی من احمق نیستم که بیام تو رینگ باهات یکی به دو بکنم. او بیانکا رو احمق خطاب میکنه و بیانکا برای برد مقابل بیلی کوری میخونه.
بیلی همچنان می خنده و م وهای بیانکا رو مسخره میکنه. او میگه که روز یکشنبه، این افسانه برای همیشه به پایان می رسه.

 

کوربین مقابل ناکامورا

کوربین به طرف ناکامورا حمله میکنه. ناکا بهش ارم بار میزنه. کوربین پاش رو روی طناب میزاره و رها میشه. او ناکا رو نقش زمین میکنه و بهش سابمیشن میزنه و تمام

برنده کوربین


بعد مسابقه ناکامورا به کوربین فینیشر زد و تاج کوربین رو برداشت

 

کروز سراغ ادام پیرس و دویل میاد و بابت کارای اوونز و بیگ ایی شاکی هست. اونا میگند حد خودت رو بدون مگرنه وادرا میکنیم که مثل رینز هر هفته از کمربند دفاع بکنی. کروز اعتراض میکنه و ادام میگه هفته ی اینده در مصاف چهار طرفه باید از تایتلت دفاع بکنی. کروز ناچار میره.

 

یک پروموی تکراری از الیستر بلک پخش میشه


جیمی اوسو در پشت صحنه همچنان به نوچه بودن جی برای رینز اعتراض داره و امیدوار هست که جی از ین وضع خلاص بشه. چون رینز فقط خودش رو مطرح میکنه و وقتش هست  که جیمی و جی کنار هم همکاری بکنند.

سزارو مقابل جیمی اوسو

سزارو یک ضربه به جیمی میزنه و پرتش میکنه بیرون. او با اوپرکات سراغ جیمی میره و او رو به رینگ میکوبه و برش میگردونه به رینگ. در این لحظه رینز به سزارو حمله میکنه و مصاف دیکیو میشه

برنده با دیکیو سزارو

بعد مسابقه جیمی به دخالت رینز اعتراض رد و رینز مقابلش شاخ و شونه کشید. سزارو اومد به رینز حمله کرد. رینز به برادران اوسو گفت که بیان درگیر بشند. جی به کمک رینز اومد و بعدش جی از جیمی هم خواست که بهشون کمک کنه. سزارو جی رو زد. رینز رینگ رو ترک کرد. جیمی به کمک جی اومد اما سزارو او رو هم زد و رینز دخالت نکرد. سزارو به رومن گفت یه کاری بکنه اما رینز فقط نگاه کرد و سزارو پسرعموهاش رو زد.

تمام


نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت17:27---25 ارديبهشت 1400
مهدی سلام من امتحان دارم نمیتونم نتایج بزنم ولی سعیمو می کنم به بکلش برسم
پاسخ: عیب نداره خودم میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 25 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر